8 Aralık 2012 Cumartesi

"Sevgili Başbakanlık..."


"SEN BAŞBAKANLIKSIN. BENİ ADAM YERİNE KOYDUKLARI YOK AMA SENİ DİNLERLER"



Kemal GÖKTAŞ
Herkesin kanıksadığı hukuksuz uygulamalara karşı açtığı davalarla bilinen, son olarak 27 Nisan muhtırasına karşı açtığı dava nedeniyle gündeme gelen ünlü avukat Kemal Vuraldoğan, devletin hukuksuz uygulamalarıyla başedebilmek için ilginç bir yönteme başvurmaya başladı.

"SAMİMİ BAŞVURULAR"
Yaşadığı zaman kaybı ve hukuksuz uygulamalar yüzünden sinirleri bozulan ve "Daha az sinirlenmek için başvuralarımı biraz samimi yazıyorum" diyen Vuraldoğan, Başbakanlık'a yaptığı son başvuruda da "samimi" bir dil kullandı. Vuraldoğan'ın dilekçesi şöyle:
"Sevgili Başbakanlık,
Atadığınız görevliler koyun gibi hareket etmemi, her dediklerine inanmamı istiyorlar. Hukukun üstünlüğüne uygun davranmalarını istedğimde olan bana oluyor. Sürekli yoruluyorum, üzülüyorum, geriliyorum. Vergi dairesi hesaplarıma e haciz uygulayınca gönderin bakalım şu e haciz protokolünü, bir inceleyeyim dedim. Olmaz sana vermeyiz dediler. Zorla alacak halim yok ya ben de Başbakanlık Bilgi Edinme Değerlendirme Kurulu'na başvurdum. Vatandaş haklı vereceksin dedi.

SEN BAŞBAKANLIK'SIN...
Protokol bugün gelir yarın gelir derken bu defa da gizlidir vermem cevabı geldi. Şimdi ben bu cevabı yazanı, 1)Savcılığa şikayet etmeyi, 2)Kamu Etik Kurulu'na şikayet etmeyi 3) İşlemi hakkında idare mahkemesinde dava açmayı biliyorum. Ben idare mahkemesinde dava açarsam protokolü zaten gönderecek ve ben de örneğini alacağım. Ama bana da devlete de yazık. Kuyuya atılan bir taş yüzünden uğraştığımız yetmez mi? Demirel'in karakollar şeffaf olacak demesinin üzerinden 20 sene geçti. Ama şeffaflaşan vatandaş oldu, devlet aynı devlet. Sen başbakanlıksın. Çalışanının dilinden sen anlarsın. Beni adam yerine koydukları yok ama seni dinlerler. Sen protolü ver dersen verirler. Versinler protokolümü, gizlilikle falan beni kandırmaya çalışmasınlar. Acele cevap bekliyorum. Saygılarımla."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder